RUILEN EN RETOURNEREN

Bij Refurbished Amsterdam heeft u altijd (m.u.v. B2B aankopen) 14 dagen ‘Niet goed, geld terug’ garantie. Meld uw retouraanvraag binnen 14 dagen na ontvangst van het product aan bij onze klantenservice via info@refurbishedamsterdam.nl.

Het is ook mogelijk om met uw aankoop bij ons servicepoint langs te komen om deze daar als retour aan te bieden. Accessoires kunnen alleen worden geretourneerd in originele en onbeschadigde verpakking. 

Aangezien oordopjes een hygiene product betreft, geldt hierbij dat we deze alleen retour nemen als de verpakking ongeopend is geweest.

Na het aanmelden krijgt u 14 dagen de tijd om uw product terug te sturen samen met het retourformulier dat u hieronder kunt downloaden. 

Het is mogelijk producten bij Refurbished Amsterdam te ruilen door de aankoop aan ons te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website.

Het is helaas niet mogelijk om bestellingen met elkaar te verrekenen of om via het retourformulier een vervangend artikel aan te vragen. Het retourformulier vind u hier. 

Voorwaarden bij retourneren of omruilen:

  • De retournering aanvraag is binnen de eerste 14 dagen na ontvangst van het product aangevraagd. Het betreffende product is binnen 14 dagen na ontvangst van deze aanvraag aan onze retourenafdeling verstuurd.
  • Het pakket is compleet en onbeschadigd geretourneerd. Indien je meer doet met het ontvangen product dan het beoordelen daarvan en er daardoor schade aan het product ontstaat, ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.
  • Koptelefoons / earpods zijn een hygiëne product. Deze kunnen alleen in een ongeopende verpakking worden geretourneerd
  • Het pakket is door jou voldoende gefrankeerd om te versturen.
  • Het product is niet via B2B aangekocht.
  • Het device is leeg gemaakt en waar nodig is ‘Find my iPhone/iPad uitgeschakeld. Hoe dit in zijn werk gaat, vind je hier uitgelegd.

**Indien je een iPhone of iPad gaat retourneren, dien je eerst het Apple ID van het toestel af te halen. In de onderstaande  instructie wordt uitgelegd hoe je dat doet op het toestel zelf of vanaf een computer** 

Wanneer betalen jullie terug?

We doen er alles aan uw aankoopbedrag binnen 5 werkdagen, na ontvangst van het geretourneerde product op onze retourenafdeling, terug te storten. Soms lukt dit misschien niet, maar u kunt erop vertrouwen dat u in ieder geval 14 dagen na ontvangst van uw product het aankoopbedrag terug hebt.

Krijg ik het volledige bedrag terug?

U krijgt het aankoopbedrag volledig terug. Kosten gemaakt voor het retour zenden kunnen wij helaas niet terugbetalen. Indien u meer doet met het ontvangen product dan het beoordelen daarvan en er daardoor schade aan het product ontstaat, bent u aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.

Betaal ik zelf de verzendkosten van het retourneren?

Als u een aankoop wenst te versturen voor een retour, betaalt u zelf de verzendkosten. Uiteraard heeft u ook de mogelijkheid om langs te komen bij ons servicepoint om daar uw aankoop retour aan te bieden

Op welke wijze krijg ik het bedrag terug?

Als u geld terugkrijgt, storten we het bedrag op dezelfde manier terug zoals u de bestelling afgerekend hebt. We maken de betaling als het ware ongedaan. Mocht dit toch niet lukken, dan nemen we uiteraard contact met u op. 

Ik heb mijn product zakelijk aangeschaft en wil deze retourneren. Kan dat?

Dat kan. Bij Refurbished Amsterdam heeft u bij online aankopen altijd 14 dagen garantie. Heeft u een aankoop gedaan via onze B2B (zakelijke) afdeling, dan dient u eerst een mail te sturen aan info@amsterdamrefurbished.nl